تصاویر و مطالب زیست شناسی(استان فارس -شهرستان جهرم)
درباره وبلاگ


به نام خدا . این وبلاگ جهت استفاده همه دوستداران زیست شناسی از راهنمایی تا دانشگاه ایجاد شده (نزدیک به 500عکس از بهترین تصاویر زیست شناسی وبقیه مطالب نوشتاری) امید وارم مورد توجه واقع گردد . هر صفحه این وبلاگ 30مطلب وبقیه با انتخاب شماره صفحه در پایین هر صفحه قابل دیدن خواهد بود؛.مهدی قدرت جهرمی.... ......اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم .........التماس دعای خیر
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 15 دی 1391برچسب:علمی, :: 10:5 قبل از ظهر :: نويسنده : مهدی قدرت جهرمی

 

کشف چگونگی فعالیت مغز هنگام نماز



کشف دانشمند امریکایی درباره چگونگی فعالیت مغز انسانهنگام نماز
ببین نیوز، یک دانشمند آمریکاییدر تحقیقی به تاثیرات شگفت‏انگیز نماز بر بدن انسان پی برد
این تحقیقات علمیاسرار نهان مغز انسان را روشن می‏کند. روزنامه "ساینس" نیز در شماره گذشته خود باتقدیر از اینگونه تحقیقات بر رابطه قطعی دین و علم تاکید کرد.
یک دانشمندآمریکایی در تحقیقی به تاثیرات شگفت‏انگیز نماز بر بدن انسان پی برد. به گزارش شیعهآنلاین به نقل از پایگاه خبری الوطن «رامشاندرن» در تحقیقی که در مورد وضعیت بدنانسان هنگام نمازخواندن، با مجموعه‏ای از پژوهشگران آمریکایی انجام داد، به فعالیتبیشتر مغز انسان و آرامش روحی هنگام نماز آگاه شد. در این تحقیق علمی، مشخص شدن اینوضعیت پس از 50 ثانیه از آغاز نماز آشکارمی‏شود.
بنابراین تحقیق میانگین ضربان قلب و احتمال لخته شدن خونبه صورت مشترک در حین نماز بین20 الی 30 درصد کاهش می‏یابد و همچنین پوست بدنمقاومت بیشتری پیدا می‏کند.
همچنین در عکس‏هاییکه از مغزدر هنگام نماز گرفته شده است، فعالیت مغز نمازگزار به صورت قابل توجهی در مقایسه باحالت‏های عادی افزایش پیدا می‏کند و نورون‏های عصبی به صورت نورانی در اشعه‏هایدریافتی از مغز به نمایش در می‏آید.
در همین بارهروزنامه واشنگتن ‏پست نوشت که این تحقیقات علمی اسرار نهان مغز انسان را روشنمی‏کند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها